سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیمی درمانی به روش طبیعی

میوه ای که شیمی درمانی می کند

لیموترش ضد سرطان

محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی که 10000 بار قوی از شیمی درمانی عمل می کند.

بسیاری از مردم در اثر سرطان می میرند در حالی که این راز همچنان حفظ می شود، تا منافع شرکت های دارو در خطر نیفتد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران آب لیمو ترش در جلوگیری از سرطان سودمند است و عوارض جانبی شیمی درمانی را ندارد.

جالب ترین خاصیت آن اثرش بر روی کیست ها و تومورهاست.

ثابت شده که این گیاه درمانگر انواع سرطان هاست. همچنین به عنوان یک ضد قارچ و عفونت و کرم ها محسوب می شود.

فشار خون بالا را تنظیم می کند

ضد افسردگی است

با استرس و اختلالات عصبی مبارزه می کند.

یک کارخانه بزرگ دارویی فاش ساخته است که آزمایشات آزمایشگاهی که از سال 1970 میلادی انجام شده است نشان می دهد که لیموترش سلول های سرطانی را در 12 نوع سرطان نابود می کند که از جمله آنهاست:

سرطان روده

سرطان سینه

سرطان پرستات

 

سرطان ریه و پانکراس

 

منبع:

افق خانواده - 14 مرداد 1394

 






برچسب ها : ضد سرطان  ,
      

بی نیاز از طبیب

دستورالعمل بی نیاز شدن از طبیب

1.      نخوردن مگر در گرسنگی

2.      دست کشیدن از خوردن قبل از سیر شدن کامل

3.      غذا را خوب جوییدن

4.      قبل از خواب دستشویی رفتن

آثار تغذیه صحیح

الف: آثار جسمی تغذیه صحیح

1.      با خوردن در هنگام  سیر بودن احتمال پیسی[1]  می رود[2]

2.      دست کشیدن از غذا قبل از سیری باعث طراوت چهره می شود

3.      میانه روی در خوردن مایه صحت بدن می شود.

4.      در حال جنابت و در هنگام سیر بودن  چیزی خوردن، منجر به برص و پیسی می شود.[3]

5.     خوردن در حال جنابت سبب فقر و بی چیزی است.

ب: آثار شستن دست ها قبل و بعد از غذا

1.     فقر را از بین می برد

2.     روزی را زیاد می کند

3.     دردها را از بدن بیرون می کند

4.     آلودگی را از لباس دور می کند

5.      چشم را جلا می دهد

6.     شستن دست ها (برای غذا خوردن) با اشنان و سعد مایه خوشبویی دهان و افزایش قدرت مردانگی است.

7.     اگر کسی بعد از غذا دست ها را بشوید و بر ابروها بمالد و سه نوبت بگوید: "الحمدلله المحسِن المجمِل المنعِم المفضِل" درد چشمش برطرف می شود.

بر گرفته از کتاب بی نیاز از طبیب

[1] . بیماری پوستی که در بدن لک های سفید بوجود می آید (برص)

[2] . عجیب است که بین مردم معروف است: "سر سیری می توان چهل لقمه غذا خورد".

[3] . البته در روایت عوامل دیگری هم ذکر شده است مثل: نوره کشیدن در جمعه و چهارشنبه، وضو و غسل با آبی که آفتاب آن را گرم کرده و در حالت حیض جماع کردن. باید توجه داشت که در حال جنابت اگر می خواهد چیزی بخورد اگر وضو بگیر یا دست را بشوید و مضمضمه و استنشاق کند (آب در بینی کند و بیرون بریزد) ... یا دست را بشوید و استنشاق کند کراهتش ضعیف می شود.(یا: باید توجه داشت که وضو گرفتن و... کراهت خوردن در حال جنابت را تضعیف می کند)





برچسب ها : بی نیاز از طبیب  ,
      

خوردن و آشامیدن

  . تغذیه (سلامت در خوردن و آشامیدن)

1.     بسم الله گفتن قبل از غذا

2.     در ظرف طلا و نقره خوراکی یا نوشیدنی نخوردن

3.     در هنگام  سیری چیزی نخوردن

4.     دست کشیدن از غذا قبل از سیرشدن

5.     صبحانه خوردن در بامدادان و چیزی نخورن تا بعد از نماز عشا

6.     لقمه را کوچک برداشتن

7.     نگاه نکردن به صورت دیگران

8.     نخوردن غذای خیلی داغ

9.      ندمیدن در غذا (فوت نکردن)

10.    نبریدن نان با کارد

11.     پاک نکردن استخوان از گوشت

12.     خوردن در شب (هرچند ناچیز)

13.     ننشستن بر سفره ای که در آن شراب است

14.    شستن دست ها قبل و بعد از غذا

15.    خوردن نمک قبل و بعد از غذا

 

بر گرفته از کتاب بی نیاز از طبیب



. بازدمی که از دهان خارج می شود گاز سمی co2 می باشد که متاسفانه در نوشابه ها و ماء الشعیرهای گاز دار وجود دارد.

 دکتر محمد عزیز خانی می نویسد: از عوارض گاز co2 ایجاد سنگ کلیه، پوکی و نرمی استخوان است.ر ک (طب ایرانی؛تغذیه) 

 





برچسب ها : بی نیاز از طبیب  ,
      

دین و زندگی

سبک زندگی اسلامی
 

به این نکات دقت فرمایید:

1.       اگر هنگام ذبح "بسم الله" گفته شود آن گوشت حلال می شود و بدون "بسم الله" غیر قابل خوردن خواهد بود.

2.      ذبح درست وقتی اتفاق می افتد که قربانی رو به قبله باشد؛ در غیر این صورت حیوان گوشتش حلال نخواهد بود.

3.      خوردنی هایی را می توان خورد که از طریق حلال تهیه شده باشند، اما تهیه آنها از طریق حرام (مثل دزدی و کلاهبرداری و ...) خوردنشان را نیز حرام می کند.

4.      معاملات جایزند، اما ربا جایز نیست.


براستی کدام علم از علوم بشری و کدام طبیب و محقق و متفکر از متفکران جهان ما می تواند اسرار عالم را کشف کرده، برای بشر حتی در عالم ماده و در دنیای طبیعت راه برون رفت قطعی و بی عیب و نقص پیدا کند. در علم  امروز، بین حیوان چه رو به قبله ذبح شود و چه پشت به قبله از جهت خاصیت و پروتئین و... هیچ تفاوتی وجود ندارد در حالیکه طب الهی بین آن دو فرق می گذارد.

در طب الهی حق استفاده از گوشت حیوانی که بدون بسم الله ذبح شده باشد را نداری:

"وَ لا تَأْکُلُوا مِمَّا لَمْ یُذْکَرِ اسْمُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ إِنَّهُ لَفِسْقٌ"

 از ذبحى که نام خدا بر آن یاد نشده مخورید که عصیان است

 (سوره أنعام آیه 121)  

سیب و پرتقال و ... همه خواص معینی دارند اما آیا طب امروز بین حلال و حرام آن از جهت خاصیت می تواند فرقی بگذارد. طب الهی بین آنها فرق می گذارد:

"فَکُلُوا مِمَّا رَزَقَکُمُ اللَّهُ حَلالاً طَیِّباً وَ اشْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ إِنْ کُنْتُمْ إِیَّاهُ تَعْبُدُونَ"

  از آنچه خدا روزیتان کرده حلال و پاکیزه بخورید پس اگر خدا را مى ‏پرستید نعمتهایش را سپاس گزارید ( سوره نحل آیه 114)  

اما در مال حرام لحن تغییر می کند:


" إِنَّ الَّذینَ یَأْکُلُونَ أَمْوالَ الْیَتامى‏ ظُلْماً إِنَّما یَأْکُلُونَ فی‏ بُطُونِهِمْ ناراً وَ سَیَصْلَوْنَ سَعیراً”

آنان که اموال یتیمان را  به ستمگرى مى‏خورند، در حقیقت آنها در شکم خود آتش فرو مى‏برند و به زودى در آتش فروزان خواهند افتاد  (سوره نساء آیه10) 


از این موارد و موارد فراوان دیگر می توان دریافت که، عالم محدود به دنیای اطراف ما نیست و حقایق فراوان دیگری وجود دارند که ما از آنها بی اطلاعیم.

قرآن شریف همه موجودات عالم را در حال تسبیح می خواند:


"تسَبِّحُ لَهُ السَّماواتُ السَّبْعُ وَ الْأَرْضُ وَ مَنْ فیهِنَّ وَ إِنْ مِنْ شَیْ‏ءٍ إِلاَّ یُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ وَ لکِنْ لا تَفْقَهُونَ تَسْبیحَهُمْ إِنَّهُ کانَ حَلیماً غَفُوراً"

هفت آسمان و زمین و هر که در آنهاست همه به ستایش و تنزیه خدا مشغولند و موجودى نیست در عالم جز آنکه ذکرش تسبیح و ستایش حضرت اوست و لیکن شما تسبیح آنها را فهم نمى‏کنید. همانا او بسیار بردبار و آمرزنده است (سوره إسراء آیه 44)

عالم تنها محدود به طبیعت پیرامون ما نیست بلکه ملکوتی دارد که در اختیار خدای بی همتاست:


"فَسُبْحانَ الَّذی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ"

 

 پس منزه و پاک است خدایى که ملکوت هر موجود به دست (قدرت) اوست (سوره یس آیه 83)


   و این برگزیدگان الهی هستند که از این ملکوت مطلعند:


" وَ کَذلِکَ نُری إِبْراهیمَ مَلَکُوتَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ"

  و این چنین ما به ابراهیم ملکوت و باطن آسمانها و زمین را ارائه دادیم (سورهانعام آیه 75) 


"سُبْحانَ الَّذی أَسْرى‏ بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ"

پاک و منزه است خدایى که در شبى بنده خود (محمّد) را از مسجد حرام به مسجد اقصایى که پیرامونش را مبارک و پر نعمت ساختیم سیر داد تا آیات و اسرار غیب خود را به او بنماییم که او به حقیقت شنوا و بیناست (سوره إسراء آیه 1)  


علم ملک و ملکوت از طریق پیامبر منحصرا در اختیار اهل بیت قرار گرفت، که شیعه و سنی همه به اعلمیت امیر مؤمنان (علیه السلام) اعتراف دارند. آیات شریف قرآن هم این مطلب را تایید می کنند که سخن راندن در این حیطه مجالی دیگر می طلبد.

آیات 35 یونس،  119 توبه و ... و روایات فراوان  دیگری نیز در کتاب هایی مثل کتاب شریف الغدیر و کتاب المراجئات و ...

اگر علم منحصر در اهل بیت است، پس چرا علوم را از سرچشمه آن نگیریم و حقایق را از آنان کسب نکنیم حتی در سبک زندگی.
چرا محققان علم طب همت نگمارند و این سنت الهی را گرامی ندارند، تا شاید راه نجاتی باشد از منجلاب دردهای ناگوار و بی درمان در جامعه ی شیعی... چرا مردمان ما اینگونه تصور می کنند که هرچه غرب، بعنوان علم پزشکی به سمت ما حواله می کند، ارزشی چون وحی داشته و چون و چرا در آن راه ندارد؟!
 آن همه عوارضی که در بروشور داروها وجود دارند، علمی نبودن روش غربی را اثبات می کنند. آیا می شود گفت، خدای تعالی قرن ها بشر را معطل و مریض نگاه داشته تا روزی بیاید و غربی ها داروهای شیمیایی تولید کنند و بشر را از خطر نابودی نجات دهند؟
حال بماند چرا نوح  بدون واکسن و بدون ماسک  و بدون کلر زدن به آب و... سالیان بسیار عمر کرد؟

در ضرورت بازگشت به طب حقیقی و الهی سخن حکیمانه عارف بالله آیة بهجت (رحمةالله علیه) از کتاب بهجت عارفان آورده می شود که می فرمایند:

یکی از معمرین علمای نجف که حدودا 100 سال از عمر شریفش می گذشت می فرمود "تا این ساعت به طبیب مراجعه نکرده ام"

عرض شد چطور؟ شما چه برنامه ای در زندگی رعایت کرده اید که تا کنون بیمار نشده اید؟


فرمودند: "فقط تابع شرع مقدس اسلام بوده ام یعنی در خوردن غذاها کما و کیفا و جهات دیگر فقط به دستور شرع عمل کرده ام

برگرفته از کتاب بی نیاز از طبیب





برچسب ها : بی نیاز از طبیب  ,